7 Days to Die Wiki
Advertisement

System umiejętności i profity zostały dodane do 7 Days to Die w wersji Alpha 13. Są on bardzo ważną częścią rozgrywki, ponieważ pozwalają nam na odblokowanie wielu ważnych i przydatnych umiejętności i profitów. Umiejętności i profity wpływają na takie rzeczy, jak czas wytwarzania, czas naprawy, itd. Podnoszenie poziomu atrybutów i profitów w czasie rozgrywki poprawia szybkość i efektywność wykonywania różnych czynności.

Punkty Umiejętności[]

Punkty umiejętności są to punkty uzyskiwanie przez gracza podczas zwiększania poziomu gracza. Dzięki tym punktom gracz może dokonać zakupu i zwiększyć poziom profitu. Są one widoczne w prawym, górnym rogu menu umiejętności.

Zwiększanie Poziomu Umiejętności[]

Sposobem na zwiększenie poziomu umiejętności jest wykorzystanie zdobytych punktów umiejętności do zwiększania poziomu profitu w wybranej przez gracza kategorii (atrybucie). Gdy ogólny poziom postaci wzrasta, zdobywa on punkty umiejętności (1 punkt na poziom). Mogą być użyte natychmiast lub gromadzone i wydawane przez gracza w wybranym przez niego momencie.

Możesz zasymulować zdobywanie i wydawanie punktów umiejętności za pomocą Symulatora.

Profity[]

Profity służą zwiększeniu efektywności wykonywanych działań. Mogą poprawić jego sprawność w posługiwaniu się daną bronią, zwiększyć ilość wydobywanych surowców, czy nauczyć gracza wytwarzać nowe przedmioty lub przedmioty o wyższym poziomie.

Atrybuty[]

Jest 5 głównych atrybutów: Percepcja, Siła, Hart, Zwinność i Intelekt. Każdy z nich ma 10 poziomów, dających bonusy w danej kategorii. Gracz zaczyna z 1 poziomem w każym atrybucie i może kontynuować ich ulepszaniem kiedy chce. Poziomy 2-5 kosztują 1 punkt umiejętności, 6-8 2 punkty, a dwa ostatnie - 3 punkty. Różnica między Atrybutami a Profitami jest taka, że większość profitów wymaga konkretnego poziomu odpowiadającemu im atrybutu, które również wymagają konkretnego poziomu postaci do odblokowania. Każdy Atrybut ma różne Profity, aczkolwiek każdy z nich posiada conajmniej dwa różne profity do broni. Leki mogą zwiększać poziom atrybutu na jakiś czas, tak jak niektóre części ubioru zwiększają go permamentnie, dopóki są noszone.

Lista profitów[]

PerceptionAttribute.png Atrybut: Percepcja[]

Percepcja odzwierciedla twoją sprawność sensoryczną. Zwiększa premie za trafienia w głowę oraz szanse na rozczłonkowanie włóczniami, karabinami, karabinami maszynowymi i narzędziami. Poziomy 2-8 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 10% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Poziomy 9 i 10 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 15% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Dzieli się na trzy kategorie związane z brońmi, ogólną percepcją i szabrowaniem.

MarksmanshipPerks.png Profity Walki
DeadEye.png Strzelec Wyborowy "Wyspecjalizuj się w celnym strzelaniu z karabinów i eliminacji wrogów precyzyjnymi strzałami. Jeden strzał, jeden trup."
ExplosiveWeapons.png Ekspert od rozbiórki "Wyspecjalizuj się w materiałach wybuchowych, ogłuszających, okulawiających i rozczłonkowujących wrogów."
JavelinMaster.png Mistrz Rzutu Oszczepem "Dowiedz się, jak miotać włóczniami mocniej, dalej i celniej."
PerceptionAttribute.png Profity Ogólnej Percepcji
LockPicking.png Otwieranie Zamków "Naucz się szybciej otwierać zamki i łam mniej wytrychów."
PerceptionAttribute.png Infiltrator "Dzięki wyostrzonym zwysłom otrzymujesz mniej obrażeń od pułapek."
AnimalTracker.png Tropiciel Zwierząt "Naucz się, jak zauważać i tropić zwierzęta oddalone o 100 metrów i na zawsze zapomnij o głodzie."
PaintCopyBlock.png Penetrator "Zauważasz słabe punkty pancerza wroga, a przeciwpancerną amunicją do karabinu potafisz przestrzelić na wylot kilka celów organicznych."
ScavengingPerks.png Profity Szabru
LuckyLooter.png Szczęśliwy Szabrownik "Wyspecjalizuj się w szabrowaniu i znajduj więcej dóbr. Z każdym kolejnym poziomem znajdziesz coraz lepsze łupy."
Treasure icon.png Poszukiwacz Skarbów "Zostań jednym z najlepszych poszukiwaczy skarbów, ucząc się sztuczek, które wzbudziłyby zazdrość samego Czarnobrodego."
SalvageOperations.png Recykling "Kto nie marnuje, ten ma! Odzyskuj z przedmiotów dodatkowe zasoby za pomocą klucza, klucza z grzechotką i mechanizmu udarowego."

StrenghtAttribute.png Atrybut: Siła[]

Siła odzwierciedla twoją tężyznę fizyczną. Im wyższa siła, tym większa premia za trafienia w głowę i szansa na rozczłonkowanie w przypadku korzystania ze strzelb, maczug, młotów rozbiórkowych i narzędzi. Poziom pierwszy tego profitu daje 200% obrażeń za trafienie w głowę i 5% szans na rozczłonkowanie dla strzelb, maczug i młotów rozbiórkowych. Poziomy 2-8 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 10% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Poziomy 9 i 10 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 15% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Dzieli się na trzy kategorie związane z brońmi, ogólną siłą i budową.

MarksmanshipPerks.png Profity Walki
ShotgunMessiahPerk.png Pukawka "Wyspecjalizuj się w strzelbach i posyłaj przeciwników na łono Abrahama. Zadawaj więcej obrażeń, odstrzeliwywuj kończyny, strzelaj i przeładowywuj szybciej."
StayDown.png Jaskiniowiec "Wyspecjalizuj się w pozbawianiu wrogów przytomności maczugami i kijami."
HeavyMetal.png Miażdżyciel Czaszek "Wyspecjalizuj się w niszczeniu wrogów i budowli młotami rozbiórkowymi."
StrenghtAttribute.png Profity Ogólnej Siły
SexualTyranosaurus.png Seksualny Tyranozaur "Wyspecjalizuj się w nieprzerwanym wyprowadzaniu ciosów, które spowodują, że wróg aż będzie zaskoczony twoją wytrwałością"
HeavyArmor.png Ciężki Pancerz "Wyspecjalizuj się w chronieniu ciała żelazem i stalą, stań się niepokonanym w walce kolosem."
PackMule.png Muł pociągowy "Jesteś mułem pociągowym: nosisz więcej przedmiotów w ekwipunku bez kar do ruchu."
MasterChef.png Mistrz Kuchni "Przygotowuj bardziej sycące posiłki zapewniające zaawansowane premie i naucz się gotować szybciej."
ConstructionPerks.png Profity Budowy
Miner69er.png Sztygar, co ma Wygar "Maksymalizuj uzysk ze złóż, zwiększając obrażenia narzędzi, dzięki czemu kamienie i drzewa ulegną ci szybciej."
MotherLode.png Bogate Złoże "Zbieraj więcej zasobów i eksploatuj bogate złoża."

FortitudeAttribute.png Atrybut: Hart[]

Hart odzwierciedla twoją siłę fizyczną. Poziom pierwszy tego profitu daje 200% obrażeń za trafienie w głowę i 5% szans na rozczłonkowanie dla pięści i karabinów maszynowych. Poziomy 2-8 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 10% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Poziomy 9 i 10 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 15% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Dzieli się na trzy kategorie związane z brońmi, przetrwaniem i regeneracją

MarksmanshipPerks.png Profity Walki
TheBrawler.png Pięściarz "Zgłęb sztuki walki, aby ogłuszać wrogów pięściami, powalać ich, rozbrajać i posyłać w powietrze."
AutomaticWeapons.png Mistrz Karabinu Maszynowego "Strzelaj z karabinów automatycznych niczym komandos, siejąc śmierć w szeregach wroga."
SurvivalPerks.png Profity Przetrwania
Archery.png Traper "Wyspecjalizuj się w polowaniu i pozyskiwaniu jak największej ilości mięsa, kości i skóry."
WellInsulated.png Doskonała Izolacja "Wyspecjalizuj się w wykorzystywaniu połączenia ubioru i naturalnego talentu radzenia sobie nawet w najtrudniejszych środowiskach."
LivingOffTheLand.png Samowystarczalność "Wyspecjalizuj się w wydajniejszym zbieraniu plonów rękami i narzędziami."
PainTolerance.png Tolerancja Na Ból "Wyspecjalizuj się w zachowywaniu trzeźwościu umysłu, tolerancji na ból i zdolności do działania nawet po otrzymaniu powalających ciosów."
RecoveryPerks.png Profity Regeneracji
HealingFactor.png Czynnik Leczniczy "Wyspecjalizuj się w stymulowaniu naturalnego zdrowienia, gdy nie głodujesz. Zdrowienie nie działa, gdy brakuje ci żywności lub wody."
SlowMetabolism.png Żelazne Kiszki "Zadbaj o przewód pokarmowy, aby potrzebowac mniej kalorii do życia i zyskiwac więcej korzyści z jedzenia. W czasie nurkowania będziesz zużywać mniej tlenu."
Cardio.png Zasada Nr 1: Kardio "Ćwicz ciało, aby móc swobodnie korzystać z najlepszej taktyki wobec zombie: ucieczki!"

AgilityAttribute.png Atrybut: Zwinność[]

Zwinnośc informuje o twojej sprawności fizycznej. Poziom pierwszy tego profitu daje 200% obrażeń za trafienie w głowę i 5% szans na rozczłonkowanie dla łuków, broni krótkiej i noży. Poziomy 2-8 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 10% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Poziomy 9 i 10 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 15% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Dzieli się na trzy kategorie związane z brońmi, sprawnością fizyczną i skradaniem się.

MarksmanshipPerks.png Profity Walki
Archery.png Łucznictwo "Mistrzowskie opanowaniue łuków i kusz."
Gunslinger.png Rewolwerowiec "Rozstrzygaj spory po staremu i zostań rewolwerowcem apokalipsy. Opanowanie broni krótkiej i pistoletów maszynowych. Odblokowuje wytwarzanie broni krótkiej."
DeepCuts.png Głębokie Nacięcia "Wyspecjalizuj się w walce bronią ostrą np. nożami i maczetami (nie dotyczy siekier), i zadawaj krwawiące rany."
AthleticPerks.png Profity sprawności fizycznej
AthleticPerks.png Seria w Biegu "Popraw celność strzałów z biodra i biegaj szybciej, przeładowując broń zasięgową."
AthleticPerks.png Grad Ciosów "Wyspecjalizuj się w jednoręcznej broni białej i zasypywaniu wrogów gradem szybkich ciosów."
LightArmor.png Lekki Pancerz "Wyspecjalizuj się w walce w lekkim pancerzu, aby zwiększyć poziom ochrony i trwałość pancerzy."
Parkour.png Parkour "Wyscpecjalizuj się w akrobatyce, aby z łatwością piąć się na przeszkody i z nich zeskakiwać."
StealthPerks.png Profity Skradania Się
HiddenStrike.png Uderzenie z Ukrycia "Wyspecjalizuj się w zakradaniu do wrogów i braniu ich z zaskoczenia, podczas gdy odpoczywają lub kręcą się bez celu."
FromTheShadows.png W cieniu "Wyspecjalizuj się w skradaniu w mroku i cichszym działaniu."

IntellectAttribute.png Atrybut: Intelekt[]

Intelekt odzwierciedla twojeumiejętności umysłowe. Im wyższy, tym większe obrażenia przy trafieniu przeciwnika w głowę za pomocą broni wymagającej intelektu, takiej jak robotyczna wieżyczka czy pałka z paralizatorem. Poziom pierwszy tego profitu daje 200% obrażeń za trafienie w głowę i 5% szans na rozczłonkowanie dla pałek z paralizatorem i robotycznych wieżyczek. Poziomy 2-8 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 10% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Poziomy 9 i 10 zwiększają obrażenia z trafienia w głowę o 15% i szansę na rozczłonkowanie o 5%. Dzieli się na trzy kategorie związane z brońmi, wpływem i rzemiosłem.

MarksmanshipPerks.png Profity Walki
Electrocutioner.png Zeus "Dowiedz się, jak skuteczniej używać pałek z paralizatorem. Z większą łatwością obezwładniaj wrogów i zadawaj większe obrażenia."
TurretsSyndrome.png Wynalazca w Robotyce Fascynuje cię robotyka. Naucz się wytwarzać i obsługiwać rozstawiane wieżyczki."
InfluencePerks.png Profity Wpływu
BetterBarter.png Ekspert Negocjacji "Możesz specjalizowac się w negocjacjach z handlarzami, aby proponowali ci dostęp do swoich tajnych skrytek, w których trzymają swoje prawdziwe skarby."
TheDaringAdventurer.png Śmiały Poszukiwacz Przygód "Śmiało wyruszasz w każdą przygodę! Zdobywaj lepsze nagrody za realizację zadań."
CharismaticNature.png Dar Charyzmy "Inspirujesz sojuszników, zwiększając ich zdolności bojowe."
CraftsmanshipPerks.png Profity Rzemiosła
Physician.png Lekarz "Leki i przedmioty wspomagające zdrowie działają skuteczniej."
AdvancedEngineering.png Zaawansowany Inżynier "Wytwarzaj zaawansowane przedmioty, takie jak stacje robocze, komponenty elektryczne czy pułapki, a do tego wytwarzaj 20% szybciej w stacjach roboczych."
GreaseMonkey.png Mechanik "Naucz się budować pojazdy ze śmieci, które znajdziesz na pustkowiach! Bez tego profitu, pojazdy zbudujesz wyłącznie z części."

Książki Profitów[]

Książki profitów odblokowują profity po przeczytaniu. Przeczytaj wszystkie tomy z serii i odbierz specjalny profit kolekcjonera. Można je znaleźć w świecie gry przeszukując pojemniki, zaplombowane skrzynie transportowe Crack-a-Book,a także Biblioteczki. Są one świetnim źródłem książek profitów, gdyż mają aż 45% szans na zawieranie jednej z nich. Można je znaleźć głównie w sklepach z książkami, ale również w innych budynkach więc miej oczy szeroko otwarte! Jest 19 serii książek profitów, każda po 7 tomów. Każda seria ma swój temat przewodni, przedstawiony w tytule i projekcie okładki. Wszystkie tomy w danej serii odblokowują profity związane z tematem serii.

Advertisement