Wytwarzanie - jest to proces tworzenia przedmiotu z jego części składowych, które mogą być znajdywane w różnych lokacjach, wypadać z zabitych zombie, wydobywane, wykonane z innych przedmiotów, itp.

Podczas zwiedzania Mapy, Twoja postać po drodze może znaleźć różne przedmioty i zabrać je do swojego ekwipunku, a następnie tworzyć z nich różne przydatne rzeczy i przedmioty.

Aby tworzyć przedmioty, gracz musi wybrać konkretny przedmiot w menu wytwarzania i jeśli ma (w ekwipunku) potrzebne zasoby do wytworzenia określonego przedmiotu, kliknąć przycisk "Wytwórz" (eng.:"Craft"). Opcjonalnie gracz może wybrać, ile przedmiotów ma zostać wytworzonych, klikając strzałkę w lewo lub strzałkę w prawo. Ilość tę można również zmienić również wprowadzając daną liczbę panelu znajdującym się między dwiema strzałkami.

Jeśli nie można stworzyć przedmiotu (jest wówczas w kolorze jasnoszarym), jest to spowodowane niewystarczającą ilością zasobów, albo tym, że postać nie potrafi wytworzyć przedmiotu (brak schematu lub umiejętności). Aby stworzyć przedmiot do którego jest wymagany schematem, należy najpierw znaleźć odpowiednią książkę lub schemat a następnie go przeczytać.

Niektóre przedmioty (np: sztabka żelaza, sztabka stali) nie mogą być wykonane ręcznie przez gracze. Są do tego potrzebne konkretne stanowiska takie jak: piec, ognisko, warsztat oraz laboratorium chemiczne. Obok przedmiotu, który chcemy wytworzyć znajdują się przyciski oznaczające: listę składników potrzebnych do jego wytworzenia, opis oraz schemat lub umiejętność potrzebna do jego wykonania.

Galeria

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC BY-NC-SA 3.0, o ile nie zaznaczono inaczej.